Pagi2 aku sudah kena.
Macam2 tak menjadi.
Semua aku yg kena terima.
Memang susah kalu hidup kita gaji kecik, keje ala ala kuli ni, kan?
Orang nak percayapun susahhhh je, tapi.. kenapa dulu bagi amanah pelik2 kat aku?
Orang pandang rendahhhh je kat akuu.. walaupun aku tau, aku mmg lebih tinggi dari dia secara fizikalnya.. ahaks..
Cucuk ... ooh mengingatkan aku yg bln depan Adam kena cucuk lagi kat bontot plak tuh.
ReplyDeleteno comment. tapi, nak comment jugak.... sebab mkn cili...
ReplyDelete