Thursday, January 16, 2014

dialog aku yang sayu

harini aku harus mengaku.. aku keboringan takde keje.. aduiii.. i really feel bored not having to do what i m supposed to do.. kojo byk pagi tadi dah settled.. nunggu yo la ha..
mengada la kan. kata boring takde keje.. hui.. i still remember when i was at this kind of situation few hundred days back.. heheh.. maleh la nak stori.. let stori yg currrent2 jer..


aku pi sana sini, i mean on line ler.. nak sembang2.. hmm.. kawan borak pun tanak layan aku.. huuu sedih.. time dia nak borak, akulah dicarinya.. ni time aku boring.. dibiarkan je aku.. sedihhh.. dia bizi la ngok..  ye lah, aku jer yg tak paham2.. pehal ko nak emo2 plak su.. ko layan je la tulih blog.. ye la kan. baik aku tulih blog.. tulih apa2 yg patut.. menagih masa org dan perhatian org buat org menyampah/bosan dgn kita lama2.. aku paham tu.. meh layan diri sendiri.. sambil mata menahan sedih.. huuu


harini tadi aku bangun awal giler. 4.45am dah terjaga sbb nak kena kuar awal.  siti anak buah aku tu kena shift pagi, so mintak tolong aku hantar dia ke bc stesen dia nak ke tempat keje.  bincang2 dgn kanda, and memandangkan takut sangkut kat bc sebab india berkumpul di situ.. kanda kata baik kami keluar sekali dgn dia.. dia hantarkan.. ku pikir kanda nak hantarkan ke jalan ipoh/taman wahyu je si siti.. tapi tulah.. since 5.30am tu awal lagi and jalan clear.. kanda terus hantar ke starhill kaedahnya... so, bfast dulu situ dgn siti yg makan kuih keswi yg mak dia (along aku) bekalkan.  sian siti.. kena keje jauh2.. kena susah2 demi menyara dia dan mak dia.  dua beranak tu dah banyak pengalaman bab menyara hidup, dari dulu sampai sekarang.  apa la yg boleh aku bantu selain sikit2 tolong hantar2 gini.  once siti dah stabil nanti macam2 plan dia dgn mak dia nak buat.. aku cuma doakan yg terbaik je buat dua beranak ni.  time susah kita harapkan sapa lagi kalu bukan org yg dekat dgn kita.. huuu


adios.. continue later.. 

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...