Friday, November 07, 2014

brutal as ever

harini jumaat
apa telah berlaku?
tada apa2.. hari jumaat always been a good day.. hari yg berkat..
banyakkan berselawat ok?
aku jalan dr kl sentral to my office, ada satu kawan baru ni dia msg tanya buat apa tu.. aku kata aku nak pi breakfast trus masuk ofis.. aku tanya kenapa?  aku pun tak kenai dia lagi baru kenai la kan.. dia tanya aku umur berapa, dah kawin ke.. bila aku dah jawab dia bagi satu like, pastu aku kata, puas ati? dalam ati aku naper la tak baca profile and tengok2 pic aku dgn laki and anak2 aku.. nak jugak tanya.. dia macam hangin lak, dia kata "aik, lain macam jer tu"  aku kata .. takde lain macam.. mmg macam tu la aku.. aku org tanya, aku jawab jer precise.. maybe aku ni kasar kot.. ye lah.. mmg aku kasar, but gitulah aku.. aku bitau dia.. aku mmg cam ni, aku mmg brutal.. dia respon dengan kata "ok, thanks and icon larikkk.. ekekekeke.. sabar je la kan.. tak bley terima la tuuu..

i guess kawan tu expect aku ni wanita lemah lembut lemah gemalai.. oh no.. salah tebakkk.. ekekek

i am what i am.. i will never be someone else.  kasar sikit.. lagi2 dengan lelaki.. tak tahan.. mintak mahap la ye.. kalu dengan abang kekasihku itu  barulah lemah lembutt.. ngehhhhhhh.. manja cair cuekkk.. yek






No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...