Monday, March 28, 2016

Apa kisahnya?

I was supposed to update citer pasai gathering of my travel gang and sekali dgn sambut bday 2 of the grup member, kak ita norita and ira shahira.  Tapi aku sudah tak ingat or maybe sakit lenguh badan tu lg tak mengizinkan aku menulis pasai tu masa cuti kemarin. Nantilah aku upload pic kendian yek?

So many things to story but so little internet to do that.. ekekekk.. alasan je kan?  Well.. i m serious about being sakit badan tu.  Aku cuma mau ditepuk2 nak tido je rasanya saat ni.  Tapi aku sedo itu tak mungkin sbb aku dah dlm tren nak ke opis haa.. next station is kuala lumpur.


No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...