Tuesday, March 22, 2016

failed the caring test..

assalamualaikum and mornin peeps.. pekabo  korang?  aku doakan semua sihat2 sejahtera belaka.  yg dah mmg tak sihat tu.. usahalah menyembuhkan diri korang ye.  yg nak kena urut tu, pegilah cari tukang urut bertauliah ye.. yg kurang air smpai pecah2 bibir tu, usahalah minum air masak bebanyak ye..

i just got in to fb again.  dah 10 hari tanpa fb membuat aku rasa kehilangan sikit.  cewahh.. aku pulak yg kehilangan.  yelah, dah almost 10years berfesbuk tetiba tutup... tentu terasa kekurangan dalam hari2 yg aku lalui.  adakah korang rasa aku takde?  nampak benau aku ni tak berapa nak penting kan?  like only few yg betui2 terasa aku takde kat fb will ask.  yg lain2.. nampaknya aku tidaklah sebegitu perlu sgt dalam hidup korang.  ini tandanya my caring test, have failed tremendously.  aku bukanlah seorang yg benar2 mengambil berat diri kawan2 apatah lagi sahabat dan sedara mara.  hehehe.. kegagalan yg membuatkan aku rasa.. ish ish.. i have not been a good person at all.

berusaha lagi suriani!!







No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...