Friday, April 22, 2016

Sayang menyayang.. cinta dikenang.. kemesraan menjadi rinduu.. ohh

Assalamualaikum wbt korang.. pokoba?  Akak doakan korang semua sihat sejahtera di samping fmly and tugas2 seharian.  Tajuk tu macam tak hengat diri kan?  Teringat azura and zack sayang menyayang la ituhh..

Adakah korang semua mendpat kasih syg yg secukupnya?  Adakah korang mendapat cinta dr kekasih hati korang?  Adakah korang mendapat apa yg sepatutnya korang dapat?  Eheee.. tau lah harini jumaat harinyg penuh berkat.. penghulu segala hari.  Yg mendapat di malam jumaat tu tahniahlah.. yg banyak buat amal ibadah sempena malam jumaat juga diucapkan tahniah.  Korang superb.  Alhamdulillahh.. kita dijumpakan lagi sekali dgn keberkatan jumaat.  Alhamdulillah.. alhamdulillah.. alhamdulillahh..

Baru masuk opis dgn penuh kesyahduannya pagi ini.. terawal dr biasa sbb aku x sapan.  Masuk2 zainun memberitau berita yg aku anggap berita buruk jugaklah.. anak hindu yg sepatutnya pindah dr dept aku.. x jadi pindah pulakk.. ya Allah.. ujian lagi tu.  Baru je bersuka2 dgn berita dia kena belah.. tiba2 dia tak jadi pindahhh.. ujian demi ujian demi ujian.

Teringat pulak ustaz dlm tv pg tadi dlm rancangan "adik tanya ustaz jawab" tu.. dia bitau satu ayat yg maksud dia lebih kurang.. "adakah kau pikir kau akan dimasukkan ke dalam syurga begitu saja, tanpa perlu diuji?"..

Hahaaa.. paham kanlah..
Tahan telinga tahan diri.. hati oh hati.. bersabarlah lagi..