Tuesday, April 10, 2007

Craving

Lepas lunch ngan Ain, aku borak-borak. Then pesan buah plak kat Od. Dah makan buah, tetiba teringin pulak nak makan benda-benda manis. Mulut ni rasa cam nak makan kek, tu yang benarnya. Macam pelik, perut dah kenyang tapi rasa nak makan lagi ko! Aku lari gi bawah. Ada pulak kedai majalah tu jual kek. Aku beli kek coklat, kek pandan and kek pisang. Ngap-ngap sekejap jer abis. Terror tak? Tu la dia aku.. ngidam. Ini kira okay sebab tak kisah kek jenis apa, asal kek. Buatnya dia mintak buah, buah cempedak ke haper, tetengah hari kat tengah Wisma tutttt ni, mana aku nak carik?

Hmmm... rasa cam membawak budak ker?
We'll find out soon.....

1 comment:

  1. pembawakan budak, tapi sebelum tu kes pembawakkan peyut... macam aku jugek, kebulor selalu.. dun wori, aku doakan all the best utk ko, aminnn

    ReplyDelete