Tuesday, April 08, 2008

Pemalas

Adakah aku ni pemalas?

Aku tau sangat diri aku ni.

Aku bukan pemalas, cuma aku takmo menyusahkan diri membuat benda yang tak sepatutnya aku buat, itu saja... benci sangatlah.. hanjeng tau!



Ko dah kena bambu ngan bos ko, mulalah ko tak tentu harah... nak tarik aku plak sekali.

Aku bukan bangsat sangat.. dan inipun takde kaitan langsung ngan keje aku, okay?

Harap maklum!

2 comments:

  1. aku memang suka marah2 kat blog..
    ye, mmg aku gunakan blog ini untuk channelkan semua perasaan yang terbuku.. abis tu?

    ReplyDelete