Wednesday, May 21, 2008

Hujung minggu yang bosan

Walaupun cuti 3 hari, tapi sebab takde perancangan yang teliti di samping takde kewangan yang mencukupi, maka cuti panjang (panjang ke?) 3 hari lepas menjadi sangatlah membosankan.

Anak2 seronoklah, sebab sepupu sepipit dorang datang main sesama. Macamla lama beno tak berjumpanya, but.. korang taulah kan, bebudak, perangai still macam bebudaklah kan?

So, aku je laa yang makan ati. Keja aku asik masak, masak and masak. Yes, i'm complaining. Bangun tido kena masak, siang sket, masak lagi, nak petang tu, masak lagi. Korang kiralah berapa kali kalu 3 hari kat umah tu.

Ajak kanda gi bejalan, tak maun do dio, nak berehat.. berehat = tido selama yang buleh.. ha! Ajak gi taman berjogging and main2 badminton ke sepak2 bola, huih.. boleh kerat kuku kalu dia setuju. Takde nyer... mimpilah akuuu!

Tulah pasainyer cuti aku tu jadi bohsan gis lers.

Tu saja untuk kali ni.. adios

2 comments: