Wednesday, May 06, 2009

X-men

Semalam, aku gi tengok wayang ngan Lela.
Semalam ntah apa nasib baik aku, kandapun stuju ikut sekali!
Citer apa? Citer X-men ko.. wolverine .. aku suka hugh jackman, sangatlah lelakinya!

Kisahnya, Lela turun KL, ada training kat Wisma KFC. First time dia nak lepak umah maksu dia nih. Alhamdulillah.. aku sangat menghargai dia. Banyak yang kami kongsikan tentang hidup masing2..

Aku respek Lela. Berbagai sudah dia tempuh.. she deserve to be where she is now!
Aku ni .. diri sendiri, masih di tahap ini saja.. . tapi tak bley tak bersyukur.. aku kena bersyukurrr… Alhamdulillah!!

Tima kasih Lela, maksu dapat jenjalan, tengok wayang dan berseronok sikit these few days… Mai la selalu, kita boleh berseronok lagi!

2 comments:

  1. Best tak citer Wolverine tuh? Nak pegi jugak laaa

    ReplyDelete
  2. Memang best, besi itu sangat tajam dan berkilat.. mmmm

    pegilah tengok ye.. ramai gak kata nak gi tengok..

    i nak tunggu transformers pulak, katanya nak balas dendemmm!!

    ReplyDelete

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...