Thursday, May 26, 2011

sempat lagi tuu

amboi kaksu.. bukak bisnes dalam tren nampak.. kata si yuni..

heheh... ye lah.. rezeki akak ni yuni.. kat mana2 je kan?

tulah perbualan antara akak and gang2 komuter akak pagi tadi..
bersembang dgn org lain, tiba2 cik liza, sorang lagi gang tren yg keje bank tu, datang dok sebelah akak bitau dia berminat nak join DCL.. eh, bagus sgt la tu, kan.

ambik detail dia semua.. haa.. dia stuju sign up dgn set promosi bidadari.

kisahnya mmg akak bercerita je selama ni dengan gang2 tu semua dalam tren yg naik sama2 dari batu caves.. yelah, semua produk yg akak dah guna, akak kongsikan testimoni kebaikannya dengan gang2 tu.. hari2 akak bercerita..

takper, sebab mmg itu lah keje akak, kedaiku di mulut.. hehehe, takyah bukak2 kedai nak kena tunggu kedai and jaga sesemua tu, kan... senang amat keje akak..

kalu yg berminat, pasti akan bertanya.. bila bertanya, tentu nampak caranya...
seronok bisnes macam ni.. harini takde, takpe.. sabar, mungkin Allah janjikan esok atau lusa.. yg penting, teruskan juga..

kita usaha dan usaha, kita doa, doa, doa dan minta, tentu Allah beri..

1 comment:

  1. setuju. rejeki di mana2, tapi kena usaha.

    aku turut doakan kejayaan ko tu.

    ReplyDelete