Thursday, October 27, 2011

anak sapa yg bijak tu ye?

akak kan.. kalu jumpa kawan2 or kawan baru, akak akan selalu tanya..

anak2 dia kat skolah cemana pelajaran dia?

selalunya mereka akan jawab.. ala, boleh tahan je la..

jarang sgt ada ibu2 nak mengaku anak2 dia pandai dan selalu dapat no. top 5 dalam kelas.. kenapa ye?

ini kerana mmg begitu.. semua mak2 tak puas hati je dgn pelajaran anak2nya..


so, jgn risau mak2 di luar sana.. akak ada penawarnya:


tengok testimoni ini dan pertimbangkan sendiri..

anak dia kelas 5D, bukanlah dari kalangan yg pandai, kan?

so, dia diperkenalkan dgn produk d genius sejak anak dia darjah 5 lagi, setaun sebelum UPSR. diapun cuba bagi anak dia amalkan. pastu dia called bitau.. anak dia masa dapat keputusan trial UPSR, dapat 5A you.. dia teruja dan yakin sgt d genius ni berkesan..

tak puas hati, dia tunggu dan tengok lagi.. anak dia selepas dapat keputusan UPSR sebenar.. dia pun call lagi dgn nada paling suka, paling syahdu, paling teruja paling tak sangka..


ANAK DIA DAPAT 4A 1B..




sukanyalahhh perasaan seorang ibu..

begitulah kehebatan d genius pada otak anak2 kita..

memberikan ketenangan dan daya fokus yg tinggi pada anak2 kita

memudahkan dia belajar dan takde tensen.. tu yg penting!!


ini dia, set pintar - d genius RM84.50 / harga ahli RM65.50 saja

set pintar e genius - RM93.00 / harga ahli RM74.50 saja




anak di bawah ini juga anak yg pintar..







No comments:

Post a Comment