Friday, November 11, 2011

bantuan kecemasannnnn

entry ni akak amik dari blog bisnes partner akak.. puan ina b' bidadari.. best entry ever..

.

.

.

.




Sebagai seorang bekas pembantu jururawat diklinik swasta yg pernah berkhidmat selama 13 tahun banyak pengalaman pahit manis..dan yg paling hebat saya dapat serba sedikit ilmu kedoktoran...(hihihi)Walaupun begitu saya jenis yg amat "liat" nak makan ubat2 klinik ni..Selalu juga kenalan2 berkata..kalau sakit senangla dpt ubat..free jer...Bukan saya tidak tahu apa isi kandungan..serba sedikit saya perlu ambil tahu..Kini sudah 6 bln saya berhenti...Seminggu sebelum Aidiladha saya mengalami selsema dan batuk..Batuk masih ok lagi..tetapi selsema saya mmg merimaskan...Mujur ada NIGELLA..(Habbatussauda)

Biasa RM 45.00Harga ahli RM 36.00



 Saya ambil 7 titik..dan 1 sudu besar AMAZING..makan seblum tidur...selama 3 mlm berturut2 saya lakukan..alhamdulillah selsema dan batuk saya bertambah sembuh..dan ketika saya menulis blog ini..tiada lagi batuk dan selsema.


Biasa RM 47.50Harga ahli RM 38.00



Kebetulan SARAH MIA anak yg kecil tiba2 demam semasa dikampung..saya pula terlupa utk bawa NIGELLA dan AMAZING..jd terpaksa juga berikannya ubat demam...Setibanya dirumah semalam..sarah masih demam...Sayapun berikan 7 titik NIGELLA bersama 1 sudu teh AMAZING...Alhamdulillah..pagi ni bangun..demam terus kebah...Terus aktif mcm biasa...klu tidak semalam asyik merengek jer...Sekarang saya tidak memerlukan sebarang ubat-ubatan...Baru saja pagi tadi saya membuang semua ubat2 di dalam peti ais...Selamat tinggal UBAT...Kini..yg ada dlm almari saya...NIGELLA,AMAZING dan D-GNIUS..




Produk yg harus ada di setiap rumah...Bagi saya inilah FIRST AID semulajadi yg WAJIB ada...Dgn harga yg berpatutan serta terjamin HALAL..


call kak su utk produk hebat ini


014-7242 338

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...