Tuesday, June 18, 2013

baju raya korang dah beli lum?

aku ni poser sehari lagi tak abis ganti.. dah berangan nak raya.. haha.. eh, pompuan kan mmg gitu.. kena advance.  tapi aku ni kira lambat la plan ni.  ntah ada masa ke tidak nak menempah tataulah.  haritu kanda kata nak cuba konsep sedondon or sekayu pakai di hari raya ni.. ish ish.. not so me, konsep tu sgt tak kena dgn ku.. oh yeahh..  baru2 ni tanya balik dia kata.. kita beli je la baju siap.. pulakkkk.. dah bajet lari la tuuu.. hik.

taun ni aku nak buat baju kebaya.. amacam?  eh, suka baju kebaya tau.. muda2 dulu mmg baju kebayalah macik selalu pakai, tapi kenapa aku berenti yek.. maybe sebab pinggang semua sudah ilang.. dari dada semua ukuran terus sama je ke punggung.. tapi tak jugak, ukuran menaik di punggung.. oh so big of me. huhu.. maybe that was the reason i m not wearing kebaya anymore.  adoi.. bila pikir2kan balik, nak tunggu badan ko lawa or slim baru ko nak bergaya mmg harapanlah kan?

so, this year, aku bernekad nak beli or tempah baju kebaya yg paling cantik di dunia... ye haaa.. pedulik la buntutku besar bas punnnn.. hik






No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...