Friday, October 25, 2013

senyum.. gelak.. tawa terbahak2




sejak join grup2 kat FB kan, hidup aku ada berubah sikit tauu.. memacam grup aku join.. sonok pulak aku rasa.. takdelah plain je cam dulu2.. hehe.. gang2 semua haru biru punya kelabu.. kepala boleh tahan.. gurau hebat2.. tak tahan harus belah nangis.. tapi aku suka pulak.. hehe..

kawan2 situ aku rasa lebih senang nak get along kot..hahhaha.. bagi idea semua pepelik yg tak boleh ko terpikirkan.. tak tergambarkan... havoc mmg havoc..

tu jer lah.. maleh nak elaborate.. yg pastinya.. aku senyum je bila baca komen2.. and sometimes aku gelak kau.. terbahak2.. haa.. hepi la kan.. lepas gak sikit2 tensen mak ni nyahhh

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...