Wednesday, January 08, 2014

kesedihan kekecewaan kemenangisan

aku dapat tau about the secondment on monday.  kena tukar dept.. kena jaga dept. baru..
semalam kena panggil to discuss.. tiba2 kata aku keje teruk.. and boss baru ni kata aku tak performed.. but dia kata opis akan bagi byk lagi chance and chances.. hmmm.. really demotivated me when i heard that.. aku ni sedih sgt since dapat berita tu... aku keje bermati2an.. aku kan suka keje aku?

pagi ni mmg dah beria nak pindahlah.. nak start new.. katanya lagi.. if i dont perform, they will consider to let me go... uih sonang bonar.. den kojo 10 taun dah haa.. sabar je lah.. terima ni sebagai cabaran kata kawan baik aku.. hmm.. cabaran kan.. cabaran oh cabaran.. ini cabaran tak diduga utk 2014..


hopefully ada sinar di sana.







No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...