Monday, December 22, 2014

nujum pak belalang dan rock melon

Tv2 is showing nujum pak belalang.. and aku sorang2 depan tv.. letih sbb balik dr gym.  Kanda takde.. aku balik rumah dah siap2 pakai baju tido nak dok sebelah dia.. dia pulak nak keluar.. jumpa kawan2 persatuan ntah kat mana katanya tadi.. tak ingat lak aku.. permata2 someting.. hmm.. dia balik rumah awai harini.. kol 3 tadi dia dah kat umah.  Bawak tan sri normah.. chairman opis dia katanya dibagi balik awal.  Tan sri normah bg calendar and bagi diary kau.. hmmm... baiknya tan sri normahh.. padahal kanda keje cover drebar dia jer tuh.. untong kann?  Hehee.. kanda aku ni ramai yg suka.. dia mmg baik orgnya.. tip top punya baik.. rajin keje lak tu.. never say no..always willing to help. tu lah dia kandakuuu.. kalu dgn kawan2 dia seorang yg sangat peramah dan suka jer nak nolong.. dgn sanak saudara apatah lagi.. dgn aku jer dia susah sikit.. eheheh.. tiada berbaloi kot buat baik dgn aku.. hey.. kdg2 makan ati bila mintak tolong dia tak dulik pun.. tapi di masa yg sama dia menolong sedara mara dia.. sakit pulak ati aku ni tau.. hmm.. sabar .. sabar .. sabar su.. kau maafkanlah saja dia.. barulah hatimu tiada kekotoran dari rasa geram dan sakit ati tuu.. aku dah luahkanpun perkara ni kat dia.. biar dia tau yg aku boleh jer survive sendiri.. in sya Allahh.. mmg lepas ni aku berazam utk cuba memberitahu dia jika ada yg aku rasa tak puas hati.. amacam?  Dia nak baiki atau tidak.. terpulang lahh..



Aku bancuh kopi.  Makan sebijik karipap.  Tadi makan honey dew 2 potong.. x sedap.. makankan saja sebab aku nak makan rock melon tak adaaa.. huhuu.. rock melon mmg aku suka amattt.. rasa manis dan lebih rangup dr honey dew.. kan kan? Korang kenal ke rock melon?  Silalah google k?   Rasa nak tido awai laa.. tapi bila nak tido terasa macam2 nak buat pulak.. ekekek.. nak tgk fb.. nak tgk insta.. nak tgk tu ini. Ehekk.. lagi2 kanda takde nak pelok .. ekekek.. ngada2 pulak ko malam ni su.. sapa mau layan?

Jom masuk bilik.  Moh kita baca2 sikit ayat2 quran and terjemahannya sblom tido mehhh.. zzzz






No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...