Monday, March 16, 2015

kung kung kung.. batuk daa

Aku dah dlm tren 7.25 nak pi keje.  Batuk n selsema masih terasa berbisa haa.  Tapi ku layankan jua sbb keje menimbun.  Aku nak je lepak rehat kat umah.. tapi aku sedar aku mmg tak boleh.  So.. tahan je laa.

Semalam balik dr kuliah badan rasa menggigil.  Masuk umah je kanda tgk tv.. amal kat pc dia.. ameer dlm bilik main hp lah cam biasa.  Aku teruih meluru masuk bilik bukak tudung and naik katil tido.. punya lembik demam kali ni.  Bawak2 je badan semalam and kemarin.  Bila sakit rasa all systems down.. so.. mood pun nak kena jaga elok2 supaya hati org tak terguris.. walau hati sendiri dah lama koyak.

Aku padam almost 2 jam.  Tingat lak kanda nak soh masak.  Sabar je la nunggu aku bangun dr tido ni.  Sibbaik buleh mangun.  Mangun2 solat zohor dulu pastu baru tgk msg kot2 ada yg cari.. eheee.. sapa la nak heran kau su.. huhuu.. then terus ke dapur masak.

Aku masak simple2 je.. ayam goreng, tomyam ayam and kacang buncis tumis dgn telor.  Sabar je anak2 and kanda nunggu aku siap masak.  Masing2 lapau dah.  Bukannya apa ngat.. bila bau masakan tu menusuk idung.. automatik jadi lapau.  Siap masak aku dah lembik balik.   Adoiyaii.. badannn..



Seriously.. i just need a hug.. from you my love!!

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...