Friday, March 13, 2015

urat saraf tegang

Ada masa kita rasa sangat tegang.. ada masa kita rasa sangat relax.. ada masa kita mau dibelai2.. dan ada masa kita menyampah dengan semua mende di sekitar kita.  Yg kita mau cuma tido tido dan tido.. badan letih buat kita lupa yg kita perlu buat manyak mende sebelum kita lena.. baca bismillah jer dulu and bacalah mana2 yg sempat.. padammmm

Harini aku tak sihat.  Demam urat katanya.  Badan mmg sakit.. tulang punggong.. tulang peha.. tulang lengan sakit worr... tapi dengan batuk.. sakit tekak and selesema jugak ni.. urat sakit membawa ke demam.  Kanda kata mc lah.  Aku mintaklah dia takyah keje.. temankan aku.  Masa tu dia tengah bersiap nak pi keje.  Dia kata.. "ehh?".. yg aku paham maksudnya.. "kenapa pulak?".. huhuu.. tiada lah rasa kesian ke bini ni ye?  Kalu aku dah sakit nazak maybe kau boleh tggu temankan aku yer?  Ontahlah.. maybe dia tak rasa aku teruk sangat.. begitulah sygnya suami pd isteri yg dah dikawini hampir 20taun.. semua tahan ye syg..

Kalu tak pasal opis aku strict about cuti or mc.. maybe aku masih kat atas katil terperuk menahan sakit badan.  Tapi mc tu perlu sebagai bukti aku tidak berpura2.. maka aku terpaksa bangun nak ke kinik.. pegilah aku tadi.  Lembik badan rasanya.. dah siap2 rasa tak larat nak drive balik.  Nak tido barang sekejap dlm keta dulu..



No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...