Wednesday, June 01, 2016

kasih ku berjanji

kasih ku berjanji
selalu menemani
saat kau bersedih, saat kau menangis

adui, tu lagu je.. mana der kekasih yg begitu?
maybe kak norita dgn abg akup suami dia begitu la kot.. i tabik sungguh couple ni.  lain2, susah i nak jumpanyer.  yg ada maybe.. kasih ku berjanji setakat berjanji.. nak kotakannya.. hmmm.. payah la kot.. hehehe.. takpe lahai.. kita ni manusia pegang pada janji.. kalu sudah janji tak ditepati, apakah guna berjanji.. kennn?

sebab tu katanya jauhkanlah meletakkan harapan pd manusia
kau akan selalu kecewa
gitu

kau nak citer apa sebenarnya su?
aku nak citer pasal yg takde kena mengena dengan janji pun..
ataih tu sebab aku sambil layan lagu indon kesukaan aku tulah..
aku ni dgn lagu mmg susah dipisahkan
kalu aku soh kau dengar lagu yg aku bagi tu, ko paham2lah.. aku suka la lagu tu maksudnya
nak hafal kot2 boleh melalak kat karok.. ekekekek.  rindunya nak menyanyi kan
lama gak tak menyanyi
yeah.. kalu ko tak suka menyanyi.. mmg ko akan tak suka, tapi aku suka
walaupun suara aku tak pernah kau dengar, tapi aku suka
ekekekek..
apa la kan.. suara tak sedap, tapi berangan nak menyanyi
itu sebenarnya cara melepaskan tension.  heheehe...
pedulik apa suara sedap ke tak.. tu pasallah karaoke diwujudkan.. ye tak?


No comments:

Post a Comment