Wednesday, October 12, 2016

khatam sudah

maka terjadilah entry ni
semalam tanya dgn sheila, apa nak tulis.. kalu ada topik aku senang nak elaborate.. kena ada topik
peh tu shiela kata apa yek semalam, udah lupa lak aku

tengok, memori teruk bebeno haa..
oh aku tunjuk pic ustaz fazli yg ngajo kelas tajwid aku kat baghdadi tu.  sheila kata ensemnyaa.. aku cuma terpegun tengok ustaz tu masa first time join kelas dia je.  takutnya aku tak dapat ikut, sebab aku tak mulakan dgn kelas tahmid, tapi terus jump kelas tajwid.  takpelah.. redah je la.. nak cari ilmu jangan takut2.. aku amik konsep tak reti kang aku tanya je la kan.. apa de hal.. aku mmg jenis berani and kadang2 tak kisah sgt org nak kata apa2.. sebab pd aku.. aku yg nak tau.. korang dah tau.. baguihlaa.. maybe sebab aku tanya tu, org lain pun bley dapat info gak kannnn?

cam tulah..
sejak bulan 5 till monday baru ni, aku dah khatam tajwid.  next class will be talaqqi pulak.  with the same ustaz of coz, in sya allah.  dalam hidup ni, jangan berfikir kita dah bagus.. tu yg paling tak bagus.. org yg bagus takkan merasa dirinya bagus.  jauhkan la kita.



No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...