Monday, July 03, 2017

apa yg kau lakukan?

macam2 berlaku.  ntahlah, mmg macam2 telah berlaku dan membuat hati tersentap.  tapi tulah..  hati aku ni dah takde apa2 rasa kotnya.  kau buatlah apa2.. kau katalah aku apa2.. takde rasa gamaknya pada kau.  kau katalah aku kasar, mulut aku mmg super celupar.. aku tak pernah jaga kata2.  aku iyerkan ajer.  aku mintak maaf.  aku terima saja kesalalahan aku ke tak salah aku ke.. kalu org nak tegor tu, maknyanya mmg lah aku yg bersalah.  so, redho jelah.  kdg2 org dah menyampah.  mmg aku sedar.  maybe org dah menyampah.  kita je yg beria nak perbaiki keadaan.  nak bagi jadi, nak usaha bg jadi.. tapi blom Allah nak bagi jadi seperti yg kita mau, so.. kita kenalah terima yg belom lagi masanya.  terima lah.. menangislah sorang2 or dalam hati je masa mengadap Allah tu.

kita berkongsipun org lama2 benci.  sebab tak jadi apa.  kita berkongsi utk hilangkan lara di hati.  org pulak maybe dah jelak cerita sama, dah basi, maka.  dia tak rasa akan ada apa2 perubahan pun  yg mampu kita lakukan.  mmg sesuatu yg belom utk kita.. kita paksakan cemanapun, takkan berhasil.  terima jelah nasib kita.. ujian kita yg sudah tertulis begini.






No comments:

Post a Comment