Wednesday, July 26, 2017

ngidam

masa bulan posa tu.. aku ada tingin duyan.  ngadu kat laki, konon2 manjala kan.. kot2 dia mau belikan ke kann.. haha.. tiada dapat pun ke saat ini.  aku pun kenapa ler tak beli sendiri yek?  ntahlah.  semalam aku punya tinginlah nak makan burger kau.. kat plaza ada la kedai western tu.. aku lalu je, takpun menyinggah.  kenapa yek... peh tu balik keje semalam, aku pun ternampak burger king kat kls,  konter dia macam takde org.. ada 3 org que cam tu... akupun pi lah.. beratur, sambil tengok2 burger apa aku nak order nii.. 1minit, 5minit.. 7minit.. takde gak yg amik order kat konter.  hmm.. patutlah kosong.. servis cam hampeh.  aku tengok blkg aku  yg beratur mmg dah panjang, tapi depan yg nak amik order, yilek... ada kat konter belah sana.. tapi takmo lak cakap kat kami belah sini, sila tunggu kejap ke apa ke kan.. courtessy la sket bitau yr customer kannn?  last2 about 10minutes waiting.. aku chow.  gerammmmmmm...

padam langsung niat nak makan burger.  terus msg laki soh belanja aku cisburger since dia dah byak duit bergaji kannn.. dia kabo tak masuk gaji pulok.. sistem down.... hmmmm.. adakah ini namanya tada jeki??  aku redha je... takde harini.. esoklah ku beli.  malam tu.. waktu tengok "pinggan tak retak nasik tak dingin" laki ku yg botak tu bitau dia akan singgah belikan aku and ameer burger.. oh wow... Allah mengabulkan doaku.. yg ku idam2kan akan ku dapat tak lama lagiiiiii..   alhamdulillahhh... bila dapat je cisburger tu.. makan pelan2 je menikmati kesedapan cisnyer and daging grill nyer.. allahuakbarrrrrr..

peh ni nak ushar duyan.  dapat dalam 5.. 6 ulas sorang.. jadilah kannnn...



No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...