Tuesday, August 15, 2017

Jom korea!


Last week aku sempat beli dvd korea series.  Katanya agak baru gak citer ni.  aku pun tak kenai sapa pelakonnya.. but aku mmg suka layan citer2 korea yg cakap bahasa korea kan.  so, aku belilah.  ada 20 episod kot.  tajuknya "uncontrollably fond".  aku baru tengok belas2 episod gak.  Malam tadi punya, sgtlah buat aku menangis kau.. sedihh.. mmg teresak2 aku menangis.  sedih beno kisahnya.  



kisah dua org ni bercinta2an, tapi tiba2 lelaki tu terpksa lupakan ppuan tu sebab dia rasa dia takmo ppuan tu sedih kalu dia mati.  cerita lebih kurang la bab mati2 akibat sakit ni kan.  doc kabor dia dianggarkan buleh idup like 3months je, if dirawat maybe buleh tahan lama sikit.  dia takmo lak dirawat.  nampaklah proses sakit dia yg teruk sgt bila kena serangan tu kan.  sampai pengsan2.  bertahan makan ubat tahan sakit jer selalu dia.

ntahlah.. semalam ppuan tu mintak putus je dgn dia.. sbb ppuan tu kata dia tak curang, dia selalu setia dgn lelaki tu.  mungkin lelaki tu yg dah tak sukakan dia.. berbagai dia dah usaha utk perbaiki hubungan..  dah takde rasa syg lagi so, dia nak pastikan lelaki tu tau dia nak belah and dia takkan cari lagi selepas ni.  sedih gilerr.. aku ni bab2 cenggini mmg kalah.  so, menangislah aku sensorang malam tadi dalam bilik sbb aku tengok dlm bilik kan.  ada 4 cd lagi nak diabiskan.  lepas ni aku nak beli lagi citer lain yg murah2 je beli online ke, kan.. tak mampu aih..  

hobi kita tak semestinya mahai2, kannnn?



No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...