Thursday, October 19, 2017

kau dan aku

ucapkanlah
kata2mu dengan gurau sendamu
ku cuba menahan ketawaku
jelaskanlah
apakau mahu kan ku sedia menunggu

takkan ada lagi cinta yg setara
kau dan aku

nampak tak betapa lagu memainkan peranan penting dalam idup aku ini? ni lagu zizan and kaka.. idup korang sama tak?
tak? korang byk dengar org mengaji kann?
korang tentu org2 yg baik2 kan?
selalu dengar ceramah, bukak youtube bukan tengok video clip, tapi tengok ustaz berceramah ye tak?
baguslah.  jgn asik leka cam aku nih.
huhuu.. apa pun tak buleh.. asik leka je.  kembalilah ke dunia reality su.
dunia ni semua melekalalaikan kita je.

kann?
itulah beza kau dan aku...




No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...