Tuesday, January 30, 2018

naik angin makan angin

bukanlah nak kata harini lapang or free takde keje nak buat.  harini tadi closing pun sistem kami.  tapi tulah.. tak berapa hebatlah closing kalinih.. semua nya pakat tak berapa nak byk keje, so, kamipun dapatlah relax after 12oclock punya closing tadi.  aku dari pagi rasa seronok sbb dah dapat ckup korum nak pi berjalan2 ke pulau. pulau mana?  bukannya pulau jeju or pulau maldives tau... uih mmg teringin giler laa, kann?  tapi kalini kami pakat nak pi pulau perhentian.  korang dah pi ker pulau perhentian.  i bet org ganu pun ramai lagi tak pegi kannn?  ekekek.. bukannya nak cari sapa dah pegi or sapa bulum pegi, just saja nak share kegembiraan aku dah confirmkan pekej ke pulau perhentian.  bila?  waktu itu biarlah menjadi rahsia.. ekekek.. punggahhh.. ngada2 sgt aku ni kannn?

mula2 ingat dapat pi 3, 4 org je, tapi itulah namanya sesuatu yg tak disangka, bak kata kenny remy martin tu kan?  ada jugak kak ita and family nak ikut.. ayohhh.. siapkan pendayongmuuu.. ekekeek.. berapa org yg pegipun nanti korang tau jugak bila aku poskan kisah percutian inih.. ehhh.. ntahlah nak post ke idak..byk jugak percutian aku yg aku tak up kan kat blog nih.  macam percutian ke hadyaai, percutian ke langkawi dan percutian ke padang besar.. ekekek.. beranganlah kau su.. takde sapa kisahpun.  lagi elok tak kisah sebab aku pun bukannya rajin meno nak hapdet.. nak letak pic tu sekeping dua okey lerr. kalu lebih2 mmg maleh bebeno aku haiii..



kalini cuma nak kata aku excited nak pi bercuti je.  kalu buleh nak pi cuti tiap2 ujung minggu, tapi tulah.. aku ni jenis sengkek sokmo.  byk duit abis sebab apa ntah.  gaji sikit, belanja byk, makan banyak.. tulah dia.  tak buleh jadi.. kena berjimat cermat sikit lah wahai suriani.  lakimu bukanlah jenis yg kaya raya.. ekeekkekek.. apa plak kena mengena dgn laki ye tak.. laki aku pulak, mmg jenis nak pegi bercuti setahun sekali je katanya.. takde ghairah cam aku sgt.  lecey.. nak story pasal nak berjalan pun lama2 menyampah.  asik ingat aku nak ajak dia jer.  lama2 maleh dah nak kongsi cerita.  citer kat blog jelah and kat kawan2 yg suka berjalan je lah.





No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...