Thursday, May 18, 2006

Takyah Tajuk 3


Anda bosan? Saya begitu juga. Jadi, saya tulis citer ni untuk menghilankan kebosanan itu.
Abang dah call, kol 5.30 terus turun. Seminggu ni balik cepat laa aku. Abang siap tunggu kat bawah tu. Hai... jimat duit sikit. Boleh la melayan coklat bebudak.

Ujung bulan ni, nak kena attend banyak wedding la. Kak timah jemput kawin adik dia, si Sydi pulak dia sendiri kawin seminggu lepas adik kak timah.. mana taknya Sydi tu nak kawin ngan adik kak Timah la tu... hai dunia, kecik aje rupanya. Tak itu jer, pakcik aku pun ada sorang tertinggal, baru nak kawin dalam minggu tu jugak. Umur dah 40 baru sampai seru. Kawin, jangan tak kawin, beb. Itu nikmat dunia. Aku sendirik masih teringat hari perkahwinanku lebih kurang 11 taun yang lalu.. masih segar di ingatan. Ada gambor tak? Haa, tengokla, masa tu kanda cam hero hindustan, siap pakai celak tu!!

Awal bulan depan pulak, kena balik k. perlis, ada kenduri kawin jugak. Sepupu kanda lpulak naik pelamin, sekali dua tu. Ingat kalau ada rezeki, nak ajak kanda gi Padang besar. Ada nak pesan apa-apa? Cuti pun dah approved... hiii, seronok rasanya.

Adios

2 comments:

  1. kirim bli toto besa bleh..nanti cukup bulan kire ek..

    ReplyDelete
  2. aik, toto jer ker? asam jawa, kuah rojak sumer takmo? boleh.. no pobelem.

    ReplyDelete