Wednesday, January 10, 2007

Jangan mimpi


Abis, kalau tak mimpi, cemana kita nak merasa gi bulan dan jugak planet marikh?

Akupun takkan boleh terbang macam Peter Pan tu, melayang di udara!

Semua benda pelik-pelik tu kita rasa masa dalam mimpi la kan?

Kengkadang tu, bila bangun, aku tersenyum mengingatkan mimpi indah itu.

Selalunya... aku tak hingat apa-apa pun.

3 comments:

  1. akak pun slalu bermimpi - di siang hari! berangan ler tuh.

    ReplyDelete
  2. wah.. bolehlah belanja aku nasik ayam once mimpi ko jadik kenyataan

    ReplyDelete
  3. akak libra oi,
    nasik ayam macik garang dua!!

    ReplyDelete