Thursday, February 08, 2007

Malam Jumaat

Bila sebut malam Jumaat, apa yang korang selalu pikirkan?
Tentu yang itu kan?
Apa lagi selain itu?
Aku takde idea sebenarnya nak tulis, so i merapu je nih..

Balik nanti nak masak apa?
Amal dah buat ke tidak kerja sekolah dia?
Ameer dah siap mandi ke belum?
Kalau malas masak, makan roti ngan kaya/planta cukup tak?

2 comments:

  1. tak de ide nak tulis tapi nak tulis jugak... ish ish ish

    ReplyDelete
  2. malam jemaat...kalo tanya kat org dah kawin tersenyum kambing tapi kalo tanya kat org blom kawin suke ingat benda seram

    ReplyDelete