Thursday, September 18, 2008

Letih

Tatau kenapa letih.

Maybe sebab tiap hari bangun awal untuk bersahur dan tak tido lagi. Dah berapa jam tu? Kalu sehari 2 jam, campur2 total seminggu 14 jam, 2 minggu 28jm. Haa.. lu pikir la sendiri.



Tu bukan the point kat sini. Sebenarnya aku nak citer semalam aku tertakbangun sahur. First time dalam history taun/bulan ni lah... at least stakat ni. Maka, bila aku tak bangun, sumer rakyat jelata beta mafhumnya tak bangunlah juga. Heheh... adik, for surelah tak larat nak puasa. Itupun dia gigih gak puasa sampai kol 12 katanya. Okay, aku tak kisah, dia baru 6 taun, what can u expect. Tapi, iyelah, sebagai emak, besar jugaklah yang nak aku lakukan. Nak bangun sahur, musti aku bangun, siapkan segala mende, then baru yang lain2 akan bangun untuk bersahur. Jadi, kalu aku tak bangun, pepaham jelah. Sumer pakat takyahlah bangun juga. Tak gitu?



Kanda.. ampunkan saya ek. Tak larat means tak laratlah, u mesti paham, kan?

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...