Wednesday, October 22, 2008

Langgar belakang

Hari ni bawak kereta sebab kanda nak cepat, and aku maleh nak gesa2 diri sendiri. Lagipun aku nak antar Ameer gi sekolah hari ni. Taking my sweet time with him.


Punyalah sesak, kat jalan kuching tu, ada la satu pompuan kat blakang aku, naik proton warna merah, pakai tudung kuning cair tak silap aku, tesenggguk-sengguk bawak kereta. Aku tengok dari cermin je la, nak tau sapa. Tetiba dia bley terlanggar aku.. tersentap beb. Cilaka.. aku gelabah gak. Asik org langgar belakang je. Aku nak turun ke tidak?


Aku tengok diapun cam gelabah, but bila aku buat muka bengang, dia tengok2 kereta aku pastu buat sign takde apa2 kemek.. sib baik. Aku tak keluarpun tengok. Mesti dia terlanggar tayar spare tu, kalu tak, tentu kemek, kan, kan?


Moral of the story.. kalu nak tido, jgan sambil bawak kereta. Anda mampu mengubahnya..

3 comments:

  1. oooo..keta yg jenis tayar spare letak blkg eh??

    susah la kena pd diri sendiri..nk turun settle ke apa ke. sll bg signal suh berenti tepi..tu kalau teruk la..amik no plat siap2

    ReplyDelete
  2. isshh..kete merah ek? nasib bukan i...heh..heh..heh. kete i pun merah jugak...:) :D sungguh kurang sopan pemandu tersebut ek?

    ReplyDelete

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...