Monday, February 23, 2009

Ngantuk giler

Pagi tadi aku bangun agak lambat jugak. Baru nak lena dah kena bangun pulak. Asik dengar kanda dengkurrrrr je sepanjang malam. Cemana nak buat? Nak tido tempat lain, dah takde tempat lagi nak lari, tido kat sofa, takut lipas merayap.. Tahan je la, kan?

Breath right tu aku dah belikan. Pakainya satu dua malam je, pastu taknak pakai dah. Semenjak dua menjak ni semakin galak dengkurannya pulak. Yang tersiksa sapa… macikkkkk jugak, kan?

Aku sayang laki aku.. tapi aku tak tahan dengkuran ituuuuuu!!!

2 comments:

  1. Eh eh.. sy macam paham je situasi mu... tp, in my case, yg kuat dengkur tu my son! baru drjh 6.... (yes, we still sleep in the same room (same room but not same bed)... heheheh... actually masa weekdays kan ayahnya tak de, dia lah teman kita (me and my daughter) tidur sebilik, bila ayah dia balik masa weekend tu baru dia gi tidur bilik dia)

    ReplyDelete
  2. Hi akuni..
    kalau a std 6 boy dengkur okay lagi, but a 40 plus boy, how..
    some times it scares me also!

    hehehe

    ReplyDelete

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...