Thursday, April 30, 2009

Nak balik kampung tapi sebenarnya taknak balik


Aku buhsan sangat beberapa hari ni. Asik keje je tak hingat doniya.. hihih.. kalu akhirat je lupa doniya bagus gak, tapi kalu asik keje, lupa doniya, mana ada funnnn , kan?


Dia ajak aku balik pahang sempena kenduri mira tuh ini malam jugak. Katanya nak ngikut sesama ngan Sema. Eh.. perlu ke nak sama2... hello... Sema bawakkan pak handam, kita ni, esp. aku masih penatttt sakan okay? Aku keje mmglah bukan cuci kereta atau hantar surat dari satu kompeni ke satu kompeni, tapi aku keje tensennnn gak, pakai otak, kan??


Kejam ek, aku?

Ini gambau masa meja aku tak serabut, sebab aku tak banyak keje.. konon2 la kan, sekarang, ni..

1 comment:

  1. Camano ni i lebih suka meja lama laaa lebih kemas n jelita gitu kalau skrg ni bisnes tambah maju byk sgt keter akak tu baik bagi saya skett heheehe :D

    ReplyDelete