Monday, April 27, 2009

Weekend yg sangat merengsa

Aku sangat sakit hati, sangat sangat!
Tak mau dah jalan2 dengan aku?
Tak mau dah dilihat bersama aku?
Takde makna dah aku ni?

Maybe gitulah aku di mata dia kot. Pompuan yg tak perlu dilayani lagi
Ajak gi sama2 beli bekfest pun tak leh dah, nyusahkan je!
Ajak gi pasar malampun takmo, susah cari parking.
Nak beli apa2pun takpayah dah, takde duit, banyak lagi yg lebih penting (macam mende berasap tuh!)

.
.
.
.
.
.


Sabau je lah hati..

2 comments:

  1. ini adalah fasa fasa dalam kehidupan....kau kene sabar dan cari jalan mengatasinya....hehehe

    ReplyDelete