Tuesday, July 14, 2009

Merempit ke tempat keje anyone?


Aku pi tabung haji harini dek kerana bekalan wang sudah hamper abis manakala gaji pulak masih jauhhhh lagi.

Entahlah.. bulan ni mmg tak cukup memandangkan emergency balik kg ujung bulan lepas tuh. Sib baik lah ada tabungan lain. Semedang ke tabung aji tuh, mak pun memesan masukkan simpanannya. Aku memang tabik emak, ada je simpanannya tiap2 bulan. Yelah, belanjanya idaklah banyak, tak macam aku ni. Makan lagi, petrol lagi, anak2 lagi, makan lagi, petrol lagi… eh, mmg banyak, kan?

Aku ingat nak beli motorlah. Eh, naik motor gi keje, tentu tak banyak belanja minyaknya, kan? Takyah bayar parking jugak..

Agak2 berapa ek? Dapat tak dalam seribu dua harga deposit sebijik motor?
Emm, lepas tu aku kena piker pulak nak amik lesen motor untuk menghalalkan proses merempit ke tempat keje nanti, kan?

No comments:

Post a Comment