Monday, September 07, 2009

Buka puasa di Nelayan Titiwangsa 2009

Bila bulan puasa, tentu ada buka2 kat luar ngan kengkawan ke, opis ke, adik beradik, ke kan?
This one, ngan kawan2 opis, 12 orang semuanya.
Ada sorang mamat tu, tak dapat pegi, sebab kena tahan kat opis, soh buat keje.. ada ke patuuuutt?
Sabar je la.
Dah dia takde, tinggal sorang je la kanda yang lelaki pada hari tu. Sian, terkonteng-konteng dia.
Tapi kanda tu control macho je, hihih.. dah biasa, kot!
Makanan okay, banyak gaklah pilihan.
Ini couple of the nite.. heheh.. perasannn. Macam kami je makan sebab gambar pot stimbot tu kan?
Tima kasih cik puteri imaniesya kerana sudi mengambil gambar2 dan sudi menyebarkan kepada kami semua juga...

No comments:

Post a Comment