Tuesday, January 19, 2010

Obsessi

Pada sesetengah orang kesukaan dia baca blog, bacaaaaa je keje dia, walaupun dia tu sangatttttlah bizi ngan keje, baca tetapppp baca jugak..

Ada pulak, keberanganannya nak menulis, tulissss je, walaupun idea takde, tahapa-apa pun dia nak tulis jugak, dia tulis lahhh... janji hati dia puas. Ntah sapa2 yang bacapun dia tak pedulik.. dah memang kesukaan dia, kan?

Ada orang tu kegilaan dia adalah untuk cantikkkk, berusahaaaalah cari petua2 mencantikkan nih, sama ada yg moden ke yang tradisional ke, dia akan cuba, asalkan dapat memenuhi impiannya untuk cantik. Ini sebenarnya semua orang pompuan nak, tapi kebanyakkannya malas je.. hik, cam aku lah. Aku dah cantik, kononnya, so takyahlah beria nak mekap, tulah dia.

Ada pulak orang ni, nak kurus, cubaaaa lah berbagai cara nak menguruskan badan.. boleh katakan semua cara nak dicubanya. Pantang dengar ada yang menjadi, mulalah dia mengorak langkah nak mencubanya jugak.

Ada pulak yg hantu meniaga.. tak kira apa, asal buleh jadi wang, katanya, akan dicubanya. Jual itu, jual ini... asalkan keinginannya nak meniaga terlepas sudah... Bagus org rupa ini, sebab dia suka nak memperbaiki ekonomi dia, kan?

Anda.. yang mana satu?

3 comments:

  1. what am i obsess to ya ....coffee la kut...lov coffee soo much

    ReplyDelete
  2. For me RiBenalAh... not other than that.... hahahahahaha tapi tu kira ObSessI gak ke? Ermmm

    ReplyDelete
  3. cik siti z,
    i know u are a very, very, very good fan of kopi. donno how u can tahan kopi, coz i cannot.. i got dizzy everytime cuba minum kopi, nescafe especially..
    itu mmg obsessi..

    ReplyDelete