Thursday, February 11, 2010

Ladies / moms nite out

Semalam siti zen tiba2 bersetuju plak nak date... sebab anak dia tak jadi buat aktiviti yg dia kena gi mengambilnya... hehhehe.. last minitpun, last minitlah.. janji aku dapat kuar berjumpa kawan baikku itu.

Tak pi kfc pun, borinkkk..

Gi kedai siam kat tepi warta lama tuh. Makan sup cendawan & nasi putih & air limau suam (konsep makan sihatttt.. gituh aku nih sekarangg). Siti plak makan mihun kungfu & air barli suam jugak. Mmg kagum .. sedap (sebenarnya udah lapauu beb, hik).

Banyak yg aku luahkan ke Siti. Entah kenapa dengan dia, rasa cam semua nak aku ceritakan. Tulah dia guna kawan ye tak? I know she can be trusted alrite. Banyak jugak yg Siti nasihatkan kat aku. Antaranya, jangan ikutkan hati sangat, selalulah berdoa selepas solat & bila2 teringat, bila masak2 utk kuarga, bila2 lah.. supaya hidup aku menjadi lebih baikkkkk, lebih bermakna gituh... Insyaallah.. Aminnn.

Tengkiu Ti, for being there for me. Being there even just to listen and share your wisdoms. I always envy you for what u are now.. sooooo patient a person.

2 comments:

  1. huhu...wawawaaaaaa..sedihnyer..thank u tooo

    ReplyDelete
  2. dear fren..
    jgnlah sedih.. it's part of being human, kan, kan?

    ReplyDelete