Tuesday, March 02, 2010

Kelemahan

Korang ada kelemahan?
Takde? Ngarut ah..

Kelemahan aku ialah mudah sangat percaya kat orang, sampai bagi segala hati dan perasaan bila berkawan. Memang la bagus kalau kawan tu pun sama bagi kat aku jugak gitu, but, tulah dia...

Kena buat tapisan baik2 punya kalu nak berkawan, ye tak.

Aku tak perfect, tapi .. who is kan?

Nak cari kawan biarlah yg buleh beri semangat pada kita, yg boleh sama2 nangis, kalu tak pun sama2 sedey bila kita dirundung malang.. tu baru namanya kawan.

Aku ada ramai kawan.. tapi yg betul2 kawan, berapa kerat je.

Ramai kawan suka amik kesempatan, bukan kawan aku je, kawan korangpun sama, kan?

Bila orang mintak tolong, aku cuba tolong, sebab pada aku, tak rugi tolong kawan.. maklumlah kawan, kan.. esok2, manalah tau, kita plak nak mintak tolong.. konsep tolong menolong gitu, kan?

So, senang citer, kawan biar beribu, berkasih biar satu.. eh.. relevant ke kat sini?
Hehheh.. bukan tulah.. kawan bagi aku adalah macam kuarga yg patut kita hargai.. kawan baik tu macam bayang kita, ada je kat mana2 kita ada.. kawan yg baik, kita ingat sampai ke mati, ye tak?

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...