Thursday, April 08, 2010

Apa yang aku mau dalam hidup?

Pertama sekali adalah utk bahagia.
Kedua adalah bebas kewangan

Tu je.
Yang pertama takkan dapat kalu yg kedua tak lepas.

So, aku sedang berusaha menjadi penuntut setia org2 yg dah berjaya yang gaji dorang je sebulan dah cecah 200,000RM. Haaa... kalu aku dapat seperseploh dari jumlah tupun, aku dah rasa syukur sangat.

Caranya?
Meniagalah, apa lagi, kan? Takde pilihan lain dah nak kaya.

Produk apa?
Hmmm... produk orang pempuanlah, yg paling senang jual, kan? Aku pempuan, jadi aku taulah..
Aku dah nampak peluang dan memang boleh jual!

No comments:

Post a Comment