Wednesday, April 14, 2010

Lagi lagi bidadari

Korang nak tau lagi pengisian tentang bidadari.
Ni aku bagi testimoni dari sorang isteri and suami.. but dorang bukan suami isteri masing2 okey?

Testimoni seorang isteri
Saya telah mengambil Bidadari sebanyak 3 botol. Kesannya keputihan sudah hilang sepenuhnya. Haid yang tidak teratur sekarang haid datang tepat pada waktunya. Migrain - Beransur2 pulih. Cuma kena tahan sakit sedikit sewaktu proses baik pulih.Gastric telah pulih sepenuhnya. Cuma ketika proses baikpulih, asyik sendawa. Bahagian Rahim - Denyutan diperut dapat dirasakan mungkin Bidadari sedang membaikpulih sistem rahim. Bila bersama suami, tidak lagi kecewa sebab kebanjiran sudah kering. Daya Kemutan semakin baik. Sekarang ni tiada masalah untuk bersama dengan suami 3 kali seminggu. Sebelum ini kalau suami ajak bersama seminggu sekali pun saya cuba mengelak. Bangun Pagi - dulu selalu susah bangun pagi tapi sejak amalkan Bidadari, paling lewat 6.15am dah tersedar. Tak lah lagi terlewar tuk solat subuh.Pada yg baru membaca tu, cuba lah....lupakan yg lain. Terima kasih pada kawan-kawan yang memperkenalkan Bidadari, yg mana melalui bacaan atas testimoni kawan-kawan semua telah mendatangkan usaha saya utk suami yg dikasihi. Bidadari ~ membuatkan diriku lebih berharga.


Testimoni seorang suami
Saya sudah berkahwin dan ada 2 orang anak..Masalah yg saya hadapi ialah isteri saya semakin dingin.Ada aje alasan nya ....kekadang saya bengang juga dgn keadaan begitu..Maklumlah ...kami masing2 masih muda. Kami kawin atas dasar cinta sama cinta......bukan pilihan orang tua.Satu hari isteri saya datang mintak maaf.......dia kata...bukan dia buat2 begitu tapi dah tak rasa nak bersama...Pelik jugak saya memikirkan nya.Saya suruh dia ikhtiar tapi dia kata.....dia malu.Saya janji dgn dia.......saya cuba cari dan jika saya harap sangat dia mesti ikut apa saja saranan saya.Satu hari saya terjumpa satu website.....agak menarik...itu pasal saya terus order..Kini isteri saya sudah makan 2 botol...Betul kan...? Saya dapat rasakan perubahan ..Mungkin tuah saya juga .Saya pesan dengan isteri supaya terus mengamalkan Bidadari...Terimakasih puan kerana susah payah mengepos sehingga ke Sarawak.

No comments:

Post a Comment