Wednesday, April 21, 2010

Semangat baru..

Lama tak tulis kan?
Aku sibuk sikitlah, maklumlah.. nak mula bisnes, kena penuhkan ilmu di dada. Bila org tanya apa2 idaklah aku menggagap, ye tak?

So, dengan berkobar2nya nakkan ilmu, uplineku, OG mengantarkan aku pi berkursus kat tempat grup kami selalu buat kursus, iaitu di Nur Bukit Unggul Eco Resort, Dengkil, S'gor. Segala macam aktiviti lasak aku buat bersama seminar2. Mmg tak pernah terpikir aku mampu buat sementelah umur dah meningkat ni, kan? Tapi, atas dasar menguatkan/membina ketahanan diri, aku layankann jugak! Aku sendiri kagum dgn diri aku akhirnya.. Alhamdulillah, idaklah teruk benaupun aku nihhh..

Many more courses to attend lepas nih. Cara2 menjual, menaja semua akan diturunkan nanti satu persatu. Semua ni supaya aku tak rasa beban, sebab OG dan upline2 dia semua sudah lalui perkara ni. Aku ni cuma perlu follow je cara dorang tu. Bonus dorangpun udah banyak bebeno.. huih. Terkedu mendengarkan kehebatan dorang2 tu.. buatkan aku lebih bersemangat sekarang.

Berniaga.. kan ke ngikut sunnah Rasululullah, aku mengharapkan keberkatanNya juga!

No comments:

Post a Comment