Wednesday, June 02, 2010

Ibu duit ke?

Malam tadi aku gi majlis anugerah kat BC Hajah Sarinah kat Senawang. Ramai yg dapat anugerah Skuad G4P. Aku berangan jugak ni, bilalah aku pulak nak dapat, kan? Tambah kuat aku berazam lepas berangan tu..

Dato' Stapa and Dato' Azlina pun ada, bestnyaaa... first time dapat tengok jutawan2 nih..
Mazlan, eh, tengku yg teringin sangat nak jumpa Dato' Stapa hari tu, aku yg dapat jumpa..

Aku siap diberi hadiah dek Dato S masa aku jawab teka-teki dia tauuu.. Walaupun cuma seploh hinggit, aku akan simpan dan frame kan.. Aku dah soh dia autograf kat duit tu and dia dah iktiraf aku sebagai CA Suriani.. so.. there u go!


Aku musti terus bergerakkkkk!!

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...