Friday, June 04, 2010

Minum kopi boleh kurus


Korang jangan tak caya.. Ini mmg betul punya citer. Kawan aku yg mengalaminya sendiri. Nama dia Suzila, dari Klang.

Aku jumpa kat trening skuadg4p grup dcl aku kat bt unggul bulan april dulu. Dia mukanya kusam, gelap tak bermaya je, minyak jangan citerlah, kan? Badannya gem gem laa.. dia cam tak larat, nak bergerak pun, dan dia confessed berat dia like 103kg gitu. Akupun stuju gak, sebab dia rendah dari aku dan lebih besau dari aku sendiri.

Kemarin, aku jumpa dia lagi kat senawang! Aku tegur dia, terkejut ngan perubahan dia, dah kurus.. i mean i can see so much different, mukapun dah bersih sikit.. Aku trus tanya dia cemana buleh jadi gitu.. Dia kata.. since joined dcl, dia rasa perlu jadi cantik, some more, dia sendiri perlukan perubahan kot.. so, somebody advised minum kopi red guara tu.. dia pun minum itu jelah.. Berat dia sekarang dah turun jadi 80kg lebih.. Memang nampak sgt beza dia kauu! Cam tak percaya, tapi itulah hakikatnya..

Nanti aku nak amik gambar dia buat testimoni nak jual kopi red guara nih.. Larislahhh kopi akuuu!

2 comments:

  1. Minum kopi leh kurus....wow!!!

    ReplyDelete
  2. dear zie..
    memang sedap, mujarab and macam tak percaya, tapi itulah hakikatnya.. skrg ni akak kopi ni jelah akak minum, tak tengok lain dah..hihi!

    ReplyDelete

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...