Tuesday, July 13, 2010

Cibs sangat part 2

cibai kan..
konon2 tak suka, bengang giler org ni buat dia begitulah konon hati busuk la begitulah beginilah.. tup tup kuar sesama..
hahahaha... memang cakap tak serupa bikin punya orang!!

akula kan.. tak koser dah
kalu aku tau org tu buat cibai kat aku..
mampus aku nak layan dia dah..
sohih hipokrit.. pegi matilah lagi baik

aku ni selalu dah kena ngan org
memang kelemahan aku la kot, senang pecaya kat org
skrg aku dah berubah
sapapun aku dah tak caya...

No comments:

Post a Comment