Monday, August 30, 2010

cuti

korang tau tak, aku ada cuti taun lagi 31 hari, ini sebab keje overtime yg aku buat awal2 taun hari tu. cuti banyak, duit kurang, tak berapa nak syiok. ada pulak yg jeles nanti nih..

tapi, aku cadang, nak amik je sebulan dalam 3, 4 hari ke, kan..
kurang gak belanja kalu aku tak gi keje...

nanti kalu ada duit lebey, aku nak pi KK bawak kanda and anak2 aku makan ikan bakar tepi laut.. mmm, best tak, korang suka tak ikan bakar cam aku suka?
di bawah ni mmg gambar seafood yg dibakar dkt tepi laut masa aku pi ngan siti and echah dulu... terkenang kesedapannya..





1 comment:

  1. Syawal kian hampir...Salam Aidilfitri maaf zahir & batin.

    ReplyDelete