Monday, October 25, 2010

Geram kat engkaulahhh

Gerammm je tengok dia, rasa nak lempanggg je.... pang sekali.
tulah perasaan aku bila ngenangkan adik aku yg sorang nih... memanglah dia manja sementelah dia sorang je jantan in the family kan. tapi dia jugaklah yg selalu buat slek tauu..
dah baik2 plan nak buat family day kat melaka ujung bulan ni, tiba2 dia kata tak jadi..
mmglah aku bengang..
well, this is not the first time, butt..
alasan dia, dia tak dapat bonus..
aku?
aku dapatkah?
tapi sebab nak pegi, aku menyimpan la .. kan?
benci tauu, mmg mak bencik, tapi banyak2 hal, mmg mak kesian kat adik ipar mak yg satu kepala ngan mak tu.. kesian tahap cipan..
aku bengang ngan adik aku tu, dia pulak, kena hidup dgn org tu..
sabar jelah...

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...