Tuesday, October 12, 2010

penipu katanya.. bukan jual produk, lebih kepada skim cepat kaya

janganlah pikir senang nak kaya..
kalu nak senang benau kaya... cara senang, tentu ada melibatkan mende2 haram dan memakan duit org.. tulah dia..

apa2 pun kita cek baik2
jgn nanti duit udah invest berpuluh ribu, dgn harapan nak senang, kita jadi lagi susah.. menyesalll... nak keluar, dah tak buleh

sedangkan, kita ada plan dgn duit simpanan kita tu.. utk masa depan anak2 kita..

jadi, kawan2... dan aku ngingatkan jugak diri aku
beringatlah.. biarlah susah sikit, berusaha, jgn nak dok tunggu duit dtg kat kita cara mudah..

No comments:

Post a Comment