Wednesday, November 10, 2010

entry bosan sobab tak boleh lolap haaa...


aku ni bosan tahap cipan nih...
walaupun kain banyak tu, nak lipat, nak sidai nak susun dan sebagainya nak kena buat..
perkara kain je kemain banyak, kan??

tak termasuk perkara kemas lagi tuh...
haaa... sebab aku sorang je yg nak kena buat, so, ikutlah time senang aku, ye tak?



kanda and anak2 sumer dah pakat lolap tu ha.. kroh kroh je yg kedengaran kejap kejap!



nak tido, mato tak ngantuk.. padahal badan dah super duper letih balik aerobics aka poco2 kat astana tadi.

aku rasa badan aku dah naik balik la.. matilahhhh...
apa harus ku lakukannnnn?

amma
appa
kadawaleyyyy



hek eleh.. macam tak biasa ..
soklan tu takyah jawab, sendiri mau ingat..
pegi buat exercise, kurangkan makan nasik, kurangkan duduk2, kurangkan tido..
boleh je, bukan susah amek...



payah je ...
aku dah lali, naik, turun, naik, turun.. senang



esok pagi, aku ingat nak makan roti bakar la sarapan..
haaa.. blum apa2 dah citer pasal makan.. mana tak dapat akibat badan comey ni..
bukan tu je, nak beli roti wholemeal tuh.. nak makan tu je ganti nasik for another month..
ko tahan tak? aku suka beb, kalu kena gayanya, sedapppp...

cemanapun... nanti kita tengoklah hasilnya, kay?

esok malam ada lagi sessi aerobik merobik and not to forget, poco2..
aku suka kuar peluh jantan betina tauuuu!

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...