Thursday, December 23, 2010

mari tengok wayang

halluuuu,

kawan2 opis acik dah bercerita.. ramai jugak dah tengok citer ni..
aku teringin pulak
lama betui tak tengok citer melayu kat wayang, last skali citer apa ek.. citer yg niyang rapik merapik tu..
haaa, tengok ngan kanda masa tu berdua.. aku ingat mmg masa tu tengah hangin ngan kanda.. jadi citer tu ala2 je tengok...

eh.. melalut..
baru2 ni pi dengan sitizen nengok citer Narnia.. ada gak aku ajak siti tengok citer ni, tapi ko tau jelah siti ni.. idak dia ndaknya nengok citer melayu.. hukum karma la kalu dia tengok.. eh.. adalah.. dulu last citer yg kami tengok, citer melayu was.. puntianak sundal.. haaa.. kenapa pulak dia sudi masa tu ek? nanti aku nak soal siasat dia.. nanti laa..

aku nak pegi la tengok hantu kak limah. bawak bebudak.. ngan bapak budaklah sekali.. eh.. aku ke yg bawak, patutnya pak budaklah bawak makbudak and anak2..
ko jgnlah salah paham pulak, bukan queen control.. tapi kat umah aku tu kami sepakat okey, janji semua setuju, maka jalanlah kami semua.. tak kira sapa lead, okay?

chat later k?
babai..

No comments:

Post a Comment